5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه میوه خشک کن F300ag++

مدل دستگاه ظرفیت ورودی در هر پارت قابلیت دوگانه سوز شدن چرخ F300ag++ 80kg دارد دارد   *خشک کردن محصوالت

دستگاه میوه خشک کن F500ag++

مدل دستگاه ظرفیت ورودی در هر پارت قابلیت دوگانه سوز شدن چرخ F500ag++ 150kg دارد دارد   *خشک کردن محصوالت

دستگاه میوه خشک کن F600ag

مدل دستگاه ظرفیت روزانه سوخت ابعاد دستگاه(سانتی متر) جنس بدنه تعداد سینی ابعاد سینی جنس سینی فاصله سینی تعداد موتور

دستگاه میوه خشک کن F600ag++

مدل دستگاه ظرفیت ورودی در هر پارت قابلیت دوگانه سوز شدن چرخ F600ag++ 200kg دارد دارد   *خشک کردن محصولات
بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی

خانه یا محل کار خود را با دستگاه خشک کن میوه صنعتی شگفت انگیز و درجه یک که در fruit-dryer.com با تخفیف های بی نظیر موجود است، بازسازی کنید. دستگاه خشک کن صنعتی میوه دارای ویژگی های برجسته ای است که از فناوری ها و نوآوری های پیشرفته به دست می آید که طرح های باشکوهی را برای ارائه خروجی بهینه ایجاد می کند. دستگاه خشک کن میوه صنعتی از مواد مستحکم و بادوام تولید می شود که در عین کارآمدی مداوم، طول عمر بالایی به آنها می دهد. آنها کارایی، بهره وری و سودآوری کاربران را افزایش می دهند.

با انتخاب گسترده ای از دستگاه خشک کن میوه صنعتی که دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلف است، همه خریداران تضمین می شوند که مطابق با نیازهای خود مطابقت کامل پیدا کنند. دستگاه میوه خشک کن صنعتی  در اندازه ها و قدرت های پردازشی مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تولید برای مشاغل و اشخاص شخصی موجود است. فروشندگان دستگاه های خشک کن میوه صنعتی در fruit-dryer.com به دقت مورد بررسی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها با تمام استانداردهای کیفیت مطابقت دارند.

سازندگان این دستگاه خشک کن صنعتی میوه مصمم به ترویج پایداری هستند. آنها از سبک‌ها و تکنیک‌های زیرکانه‌ای استفاده می‌کنند که مصرف برق را به حداقل می‌رسانند و در عین حال راندمان بالایی را حفظ می‌کنند. از این ویژگی فوق العاده دستگاه خشک کن صنعتی میوه استفاده کنید و قبض برق خود را کاهش دهید.  دستورالعمل‌های نصب و همچنین قوانین ایمنی را در خود گنجانده است تا کاربران را قادر سازد فوراً پس از خرید از مزایای خود بهره ببرند. علی‌رغم این دستورالعمل‌ها، می‌توانید در هر زمان با فروشندگان برای کمک بیشتر تماس بگیرید.

ممکن است فکر کنید که چندین ویژگی مطلوب برای شما هزینه زیادی دارد. برعکس، آنها بسیار مقرون به صرفه از آنچه فکر می کنید هستند. انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی  را درسایت کاوش کنید و از پیشنهادات وسوسه انگیز لذت ببرید. همین امروز دستگاه خشک کن صنعتی قابل اعتماد را خریداری کنید و بهره وری را در خانه یا محل کار خود افزایش دهید.

کاربرد دستگاه میوه خشک کن صنعتی

خشک کن میوه صنعتی مخصوصاً برای خشک کردن یکنواخت مواد در مقدار و دما طراحی شده است و تأثیر کمی بر طعم، بافت و رنگ غذا دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این اجاق خشک کن از هوای گرم گردشی در اجاق برای خشک شدن مواد استفاده می کند که باعث بازدهی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. اجاق خشک کن هوای گرم ما یک تجهیزات خشک کن همه کاره است که به طور گسترده در صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع شیمیایی و سایر صنایع استفاده می شود. ما پیشنهاد می دهیم

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

 مفهوم  خشک کن هوای گرم صنعتی چیست؟

کوره گردش هوای گرم نوعی قفسه دیسکی با تجهیزات خشک کن عمومی متناوب با کاربرد وسیع است که می توان از آن برای رطوبت زدایی مواد دارویی، غذایی، صنایع سبک، شیمیایی و سایر محصولات یا مواد اولیه صنعتی استفاده کرد. به عنوان مثال، خشک کردن موادی مانند بطری های بسته بندی دارویی، رنگدانه ها، پودرها، پانچ ها، داروهای طبیعی، مواد اولیه، قرص های طب چینی، رنگ ها، سبزیجات خشک شده، کاغذ، پشم، اجزای الکتریکی، مواد غذایی، چرم، رزین های پلاستیکی، نمک ها، کاتالیزورها و غیره. تجهیزات کوره گردش هوای گرم CT-C از یک فن گردشی مقاوم در برابر دمای بالا استفاده می کند تا هوای گرم اجباری را در اجاق از طریق مبدل حرارتی بخار یا گرمایش لوله حرارتی الکتریکی به گردش درآورد که انتقال حرارت را افزایش می دهد و راندمان تبخیر را بهبود می بخشد. رطوبت، و به طور چشمگیری زمان خشک شدن را کاهش می دهد.

 ویژگی های  خشک کن صنعتی چیست؟

1، بیشتر هوای گرم در جعبه گردش می کند. راندمان حرارتی بالایی دارد که به صرفه جویی در انرژی کمک می کند.

2، با استفاده از نقش تهویه اجباری، یک تقسیم کننده باد قابل تنظیم در جعبه وجود دارد. مواد بسیار یکنواخت خشک شده است. منبع گرما می تواند آب گرم، برق، بخار، اشعه مادون قرمز دور و غیره باشد. راه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

3، سر و صدای کل دستگاه حداقل است، عملکرد آن نیز بسیار متعادل است، دما می تواند خود کنترل باشد و نصب و نگهداری بسیار راحت و سریع است.

4. دامنه موجود گسترده است و می توان از آن برای خشک کردن مواد مختلف استفاده کرد و نوعی تجهیزات خشک کن است که به طور کلی می توان از آن استفاده کرد.

 شرایط محیطی استفاده از  خشک کن صنعتی  را می دانید؟

خشک کن هوای گرم صنعتی در محیطی استفاده می شود که هیچ گونه مواد چسبنده و فیبری در هوا وجود نداشته باشد. سایر ناخالصی های جامد و محتوای گرد و غبار هر دو نمی تواند بیشتر از 100 میلی گرم در متر مکعب باشد. در محیطی کار می کند که دما باید بین -10 درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد باشد و رطوبت باید در محدوده 85٪ باشد. ارتفاع محل قرارگیری نباید از 1000 متر تجاوز کند.

محیط نصب دستگاه  خشک کن هوای گرم صنعتی  

باید  در یک مکان خشک سرپوشیده باشد، نه یک مکان مرطوب. همچنین نیاز به تهویه خوب دارد، مطلقاً در جعبه مهر و موم نشده است. و دور از مواد و گازهای قابل اشتعال، مواد منفجره و دیگر خطرناک. و نصب پریز باید در شیب بالا 15 درجه، شیب پایین 10 درجه باشد، بدنه در زمینه استفاده 15 درجه به چپ و راست کج شود. در نهایت، ورودی هوا مسدود نمی شود، خروجی با بسته بندی در نهایت، ورودی هوا نباید متوقف شود و خروجی هوا باید با لوله های پیچیده شده با مواد عایق حرارتی متصل شود و از لوله کشی استفاده نشود. جایی که خیلی بلند، خیلی نازک، خیلی خمیده و خمیده است.

 چگونه  خشک کن هوای گرم صنعتی را کار می کند ؟

1. اول از همه، ابتدا کلید برق اصلی را باز کنید.

2، سوئیچ پاور “POWER” را باز کنید، سپس چراغ نشانگر قدرت را روشن کنید (باید توجه داشته باشید که آه، قبل از اینکه نیاز به بررسی کنید که آیا جهت فن و آرم ما مطابقت دارد یا خیر، اگر معکوس باشد، لطفاً برق سه فاز را پخش کنید. خط هر دو فاز در تنظیم).

3، زمان و دما را تنظیم کنید: زمان و دما را خشک می کند زیرا مواد متفاوت است به طوری که متفاوت خواهد بود. باید کلیدهای بالا و پایین روی میز کنترل دما را فشار دهیم تا دمای صحیح را مطابق با تقاضا در لیست تولید تنظیم کنیم، کلید بالایی منهای است، کلید پایینی افزایش یافته است.

4، درب خشک کن را باز کنید، مواد خشک مورد نیاز را داخل دستگاه قرار دهید، سپس روی آن را بپوشانید، دکمه سبز شروع “START” را فشار دهید، فن شروع به کار می کند.

5، دستگاه را خاموش کنید: پس از اتمام زمان خشک کردن، دکمه توقف قرمز “STOP” را فشار دهید، کلید سبز روشن را ببندید و در نهایت کلید منبع تغذیه اصلی را ببندید.

چگونه  خشک کن صنعتی هوای گرم را  بعد از استفاده تمیز کنیم؟

1- ظروف نظافتی (پارچه، شلنگ هوا، آب و غیره) را آماده کنید.

2- تمام برق را خاموش کنید.

3- داخل دیواره خشک کن را به طور مکرر با آب بشویید تا گرد و غبار روی دیوار هنگام هم زدن دستگاه تمیز شود (درپوش بالایی خشک کن و ورودی و خروجی نیز باید طبق این روش تمیز شوند).

4، پس از شستشو با آب تمیز، از لوله هوا برای تمیز کردن دیواره داخلی خشک کن بارها و بارها استفاده کنید.

5. پس از اطمینان از تمیز بودن تمیز کردن، از یک پارچه برای خشک کردن یا خشک کردن آن استفاده کنید، درب آن را بگذارید و همه وسایل را در جای اصلی خود قرار دهید.

 مزایای  خشک کن صنعتی هوای گرم چیست؟

1. سطح انتقال حرارت خشک کن های هوای گرم صنعتی نسبتا زیاد است. ذرات جامد در جریان هوا پراکنده شده و شناور می شوند به طوری که سطح انتقال حرارت بسیار افزایش می یابد.

2. راندمان حرارتی خشک کن هوای گرم صنعتی نیز بسیار بالا است، زمان خشک شدن بسیار طولانی است و راندمان کار بسیار بالا است.

3. ساختار تجهیزات خشک کردن جریان هوا بسیار ساده است، خروجی تولید بسیار بزرگ است، کنترل نیز بسیار راحت است، کل فرآیند به طور خودکار بسیار آسان است.

بنابراین، آیا محدودیتی برای خشک کن های هوای گرم صنعتی وجود دارد ؟

فشار جریان سیستم عامل خشک کردن هوای گرم بسیار زیاد است، بنابراین باید فن منبع فشار بالا یا فشار متوسط ​​را انتخاب کنید، تلفات برق بسیار زیاد است. سرعت گاز مربوط به خشک شدن جریان هوا زیاد است. سرعت جریان یک بزرگ است و به طور کلی باید از جمع کننده گرد و غبار کیسه ای و جداکننده سیکلون استفاده شود که در نتیجه حجم زیادی از تاسیسات و اشغال زمین قابل توجه است. خشک کردن جریان هوا به بار خشک کردن بسیار حساس است. هنگامی که انتقال مواد جامد بیش از حد بزرگ است، سیستم انتقال پنوماتیک دستکاری عادی نیست، که نیاز به توجه دارد.

 چشم انداز توسعه یک  خشک کن هوای گرم صنعتی چیست؟

توسعه صنعت تجهیزات خشک کن چین دستاوردهای خاصی داشته است. با این حال، هنوز شکافی با بازار بین المللی وجود دارد، اما فرآیند خشک کردن داخلی به طور فزاینده بالغ، توسعه سریع صنعت تجهیزات خشک کن داخلی را هدایت می کند. خشک کن های ما در دنیا به نتایج عالی دست یافته اند. این هم باعث افتخار ماست. با این حال، گام های توسعه خشک کن ما به طور استثنایی با سایر صنایع داخلی مرتبط است. از یک جنبه از فرآیند خشک کردن، که به اندازه کافی دور است، بهبود ببخشید. به عنوان مثال، بیشتر قطعات خشک کن ما از صنعت ریخته گری داخلی تهیه می شود. و توسعه صنعت ریخته گری خوشحال نیست، برای بهبود سهم تجهیزات خشک کن داخلی در بین المللی است. شکستن این گلوگاه ضروری است. شرکت صنعتی شاندونگ وفادار، با مسئولیت محدود. قطعات خشک کن هوای گرم صنعتی نیز از صنعت ریخته گری داخلی می آیند. با این حال، آنها لایه به لایه در صنعت ریخته گری داخلی غربال می شوند تا برخی از تامین کنندگان شناخته شده و عمدتاً مواد خام انتخاب شوند تا کیفیت خشک کن تضمین شود. خشک کن هوای گرم صنعتی در بازار داخلی و بازار خارجی تقاضای فزاینده ای دارد و چشم انداز بسیار خوبی دارد.

 ساختار سازمانی  خشک کن هوای گرم صنعتی چیست؟

دمنده هوای گرم از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: دمنده، بخاری و مدار کنترل. اصل کار آن بدین صورت است که پس از روشن شدن برق، دمنده هوا را به بخاری می دمد تا هوای داخل و خارج سیم گرمایش الکتریکی مارپیچ به طور یکنواخت از طریق سیم گرمایش الکتریکی برای تولید گرما و تبادل حرارت از طریق آن فعال شود. هوای سرد به طوری که استفاده از هوای خروجی دمای هوا افزایش می یابد.

 دامنه کاربرد  خشک کن های هوای گرم صنعتی چیست؟

چشم انداز کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف مانند الکترونیک، مواد غذایی، دارویی، چاپ، بسته بندی، تمیز کردن، عملیات حرارتی و غیره دارد. دمنده هوای گرم اولین انتخاب ارتقاء منبع حرارت صنعتی مدرن است. این بهترین پیکربندی منبع هوای گرم برای ماشین آلات خودکار است، مانند کوره های انتقال، کوره های خشک کن، و ماشین های آب بندی. خشک کن هوای گرم صنعتی شرکت شاندونگ لویال، با مسئولیت محدود، حرفه ای و با کیفیت بالا و قیمت پایین است. از خرید خود استقبال کنید

 خشک کن های هوای گرم صنعتی را می توان به کدام دسته تقسیم کرد؟

با توجه به پیکربندی هواکش های مختلف، بخاری ها را می توان به نوع کم فشار، نوع فشار متوسط، نوع فشار بالا تقسیم کرد. نوع کم فشار شامل بخاری های نوع گردش و بخاری های همه منظوره است. نوع فشار متوسط ​​شامل بخاری های فشار متوسط ​​نوع گردشی و بخاری های فشار متوسط ​​همه منظوره است. نوع پرفشار شامل بخاری‌های پرفشار گردشی نوع حجم هوا، بخاری‌های همه منظوره فشار بالا نوع حجم هوا و بخاری‌های فشار بالا نوع فشار است. چیلرها را می‌توان به چیلرهای دمای متوسط ​​(حداکثر دمای هوا 150 درجه سانتیگراد)، چیلرهای با دمای بالا (حداکثر دمای هوا 350 درجه سانتیگراد) و چیلرهای با دمای بسیار بالا (حداکثر دمای هوا 650 درجه سانتیگراد) تقسیم کرد. دمای هوا متفاوت است

  دستگاه خشک کن هوای گرم صنعتی  روزانه چگونه باید نگهداری شود؟ 

اول از همه، قبل از اتصال، بررسی کنید که آیا کل دستگاه و سیم برق منظم هستند یا خیر. ثانیاً ، ما اغلب باید گرد و غبار ، روغن ، لکه ها و غیره کل دستگاه را تمیز کنیم. در نهایت، ما همچنین باید به طور منظم صفحه ورودی فن تهویه را بررسی و تمیز کنیم.

حفاظت ایمنی و اقدامات احتیاطی یک  خشک کن هوای گرم صنعتی چیست؟

اولین نکته، کانال دمنده هوای گرم صنعتی و دمای هوا ممکن است بسیار بالا باشد، مراقب باشید که دچار سوختگی نشوید.

نکته دوم، در استفاده از هوای حاوی گازهای قابل اشتعال و انفجاری، غلظت آن باید تا حد انفجار 1/50 ~ 1/100 زیر رقیق شود.

نکته سوم، هنگامی که تصادف ناگهانی رخ می دهد، می توانید مستقیماً ترمز اضطراری را فشار دهید تا خاموش شود، و بنابراین قبل از اینکه بتوانید مجدداً به کار عادی خود بازگردید، ایمنی تضمین می شود.

 عوامل موثر در  خشک کن های هوای گرم صنعتی چیست؟

سرعت خشک شدن مواد ما به سرعت تبخیر سطحی و سرعت انتشار رطوبت داخلی بستگی دارد. به طور کلی، سرعت خشک شدن در مرحله خشک شدن اولیه توسط نرخ تبخیر سطحی کنترل می شود. سپس تا زمانی که شرایط خارجی خشک کردن بدون تغییر باقی بماند، سرعت خشک شدن و دمای سطح مواد ثابت نگه داشته می شود و این مرحله را مرحله خشک کردن با سرعت ثابت می نامند. هنگامی که محتوای مرطوب ماده تا حد معینی کاهش می یابد، میزان انتشار محتوای مرطوب داخلی به سطح کاهش می یابد و کمتر از نرخ تبخیر سطحی است، سرعت خشک شدن عمدتاً توسط نرخ انتشار داخلی تعیین می شود و به طور مداوم است. با کاهش محتوای مرطوب کاهش می یابد و به این مرحله مرحله کاهش خشک شدن می گویند.

 چرا  خشک کن هوای گرم صنعتی ما  محبوب است؟

اول از همه، ما از هوای گرمایشی با سیم نیکروم غیر مغناطیسی به عنوان منبع هوای گرم، تمیز و بهداشتی، در راستای حفاظت از محیط زیست استفاده می کنیم. طراحی هوشمندانه تونل باد، هوا از داخل/خارج سیم گرمایش الکتریکی مارپیچ به طور مساوی از طریق تبادل حرارتی تقریباً 100٪، کاهش فشار باد کمتر، جریان کمتر. در مرحله دوم، دما توسط PID/SSR با دقت بالا، بازخورد سریع و دوام کنترل می شود. این دستگاه مجهز به چندین دستگاه حفاظت از گرمای بیش از حد و اضافه بار است تا ایمنی تجهیزات را به طور کامل تضمین کند. خروجی هوا مجهز به ترموکوپل نوع K است که به طور مستقیم دمای خروجی هوا را تشخیص می دهد. سپس، ما عایق حرارتی پنبه ای چند فیبر، پوسته پاشش اپوکسی قوی، استفاده ایمن و قابل اعتماد داریم، می تواند کار با دمای بالا را برای مدت طولانی نگه دارد.

در نهایت، بخاری های گردشی استاندارد ما طراحی ثبت اختراع دستگاه اتلاف گرما، دمای ورودی مداوم هوا تا 230 ℃ (قابل تنظیم برای دمای بالاتر)، تنظیم حجم هوا با استفاده از کنترل سرعت اینورتر، صرفه جویی در انرژی بیشتر، قابلیت کنترل بالا، گرمای کمتر را اعمال می کنند. از دست دادن و سایر ویژگی های عالی یک سوئیچ از راه دور دیگر (6 متر) و محافظ موتور (برای استفاده اقتصادی) برای انتخاب شما در دسترس است. به همین دلیل است که تجهیزات ما به طور گسترده توسط مشتریان در داخل و خارج از کشور پشتیبانی و شناخته شده است.

 آیا  خشک کن هوای گرم صنعتی ما  سازگار با محیط زیست است؟

این یک امر ضروری است. خشک کن های هوای گرم صنعتی ما سازگار با محیط زیست و بدون آلودگی هستند و صدای زیادی تولید نمی کنند.

تجهیزات خشک کن مایکروویو ما در چه صنایع دیگری قابل استفاده است؟

صنعت محصولات کاغذی، صنایع چوب، محصولات شیمیایی، پخت سرامیک، صنعت داروسازی، فرآوری چای، خشک کردن گل و غیره

تجهیزات  خشک کن هوای گرم صنعتی چه الزاماتی دارد ؟

سیم زمین پوسته فلزی تجهیزات است که به یک خط و اسکلت فولادی ساختمان متصل شده یا در عمق 1.5 متری زیر زمین مدفون شده است. از آنجایی که تجهیزات دارای ولتاژ بالایی هستند، باید به طور قابل اعتمادی زمین شوند. در غیر این صورت تجهیزات برقی یا سوخته خواهند بود. سیم زمین باید 2.5 میلی متر مربع یا بیشتر باشد.

خشک کن میوه صنعتی

اصل کار خشک کن صنعتی

خشک کن صنعتی میوه از اصل کارنو معکوس استفاده می کند . انرزی گرمایی با دمای پایین را در هوا جذب می کند و پس از جمع آوری گرمای کارامد و ادغام سیستم پمپ حرارتی به انرزی گرمایی با دمای بالا تبدیل می شود که برای گرم کردن و خشک کردن میوه و هوای مزطوب به اتاق خشک کن منتقل می شود .هوای مرطوب در داخل اتاق از طریق رطوبت گیر به بیرون اتاق انتقال می یابد خشک کن صنعتی می تواند به سرعت اب میوه هارا بدون تاثیر بر رنگ شکل و محتوای مغذی میوه حذف کند .خشک کن های صنعتی معمولا مجهز به سیستم کامپیوتری می باشند که می تواند سیستم کنترل دما را به صورت خودکار داشته باشد محدوده دمای خشک کردن بین 20-80 درجه سانتی گراد است .

اجزائ دستگاه میوه خشک کن صنعتی

خشک کن سبزی و میوه در ابعاد دلخواه مشتری
تمام استیل و گالوانیزه
اوتماتیک
فن تهویه ضد تعریق
فن هوا گرم به طور یکنواخت در قفسه ها
فن برقی
دستگاه خشک کن با سینی

خشک کن های صنعتی برای پردازش کارآمد مقادیر زیادی از مواد حجیم که نیاز به سطوح رطوبت کمتری دارند استفاده می شود. بسته به مقدار و ترکیب مواد مورد نیاز برای خشک کردن، خشک کن های صنعتی در مدل های مختلفی تولید می شوند که به طور خاص برای نوع و مقدار مواد مورد پردازش ساخته شده اند. رایج ترین انواع خشک کن های صنعتی عبارتند از: خشک کن های بستر سیال، خشک کن های چرخشی، خشک کن های بستر نورد، خشک کن های رسانایی، خشک کن های همرفتی، خشک کن های دارویی، خشک کن های سوسپانسیون/خمیری، خشک کن های بستر حلقوی یا TORBED و خشک کن های پراکندگی. عوامل مختلفی در تعیین نوع صحیح خشک کن برای هر کاربرد معین در نظر گرفته می شود، از جمله موادی که باید خشک شود، الزامات فرآیند خشک کردن، الزامات تولید، الزامات کیفیت محصول نهایی و فضای موجود در تاسیسات