انواع دستگاه خشک کنDryer

خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن

خشک کن توت

یاد بگیرید که چگونه میوه ها را خشک کنید تا محصول تابستانی خود را در تمام طول سال حفظ کنید. این روش مخصوصاً برای از بین بردن آب توت فرنگی یا هر توت یا میوه ای با پوست بیرونی مانند گیلاس یا انگور که می تواند بدون آن تا چند روز طول بکشد، خوب عمل می کند. همچنین می‌توانید از آن برای خشک کردن تمشک، توت سیاه و توت‌فرنگی استفاده کنید.

خشک کن توت فرنگی

خشک کردن یک راه عالی برای حفظ میوه ها ، به خصوص انواع توت ها برای استفاده در طول سال است. در قفسه ثابت است و می توان آن را همانطور که هست خورد. سبک است، به این معنی که به راحتی بسته بندی می شود و در جیب قرار می گیرد. و می توانید از آن برای درست کردن آب نبات ها، شیرینی ها، کیک ها و نان های خوشمزه استفاده کنید.  خشک کردن، زمانی که در دمای پایین انجام شود، آن را به یک غذای خام تبدیل می کند و تقریباً تمام مواد مغذی را حفظ می کند.

خشک کن توت سیاهدستگاه خشک کن توت

اگر قصد دارید زیاد آب‌گیری کنید، توصیه می‌کنم یک دستگاه میوه خشک کن واقعی تهیه کنید. آیا می توانید از فر خود با درب باز استفاده کنید؟ بله، اما شما نمی توانید دما را کنترل کنید و سپس نمی توانید در فر خود بپزید. به علاوه، اگر بچه‌های کوچک دارید، باز گذاشتن درب اجاق گاز کار درستی نیست.

اگر قصد دارید مقدار زیادی خشک کردن میوخ انجام دهید، بهتر استمیوه خشک کن اشراق صنعت را در نظر بگیرید.

 

خشک کن توت

چگونه توت ها را خشک کنیم

هنگامی که توت ها را خشک می کنید، باید از یک ترفند ساده برای کاهش ساعت ها و روزها از زمان خشک کردن خود استفاده کنید. باید توت ها را بررسی کنید. با توت های من چه کنم؟ چک کردن فقط سوراخ کردن پوست است تا رطوبت سریعتر تبخیر شود. به هر حال توت ها بیشتر آب هستند. چک کردن باید با زغال اخته، زغال اخته، و انگور یا هر نوع میوه مشابه دیگری استفاده شود. من گیلاس‌هایم را قبل ازخشک کردن، هسته‌هایم می‌ریزم، بنابراین زمانی که آنها را از بین می‌برم، آنها را از نظر فنی بررسی می‌کنم.

خشک کن توت3 راه برای بررسی انواع توت ها قبل از خشک کردن

1. هر توت را با یک سنجاق بکوبید. یک سنجاق قفلی یا سنجاق خیاطی بردارید و هر توت را سوراخ کنید. اگر مقدار کمی انجام می‌دهید، ممکن است زمان زیادی طول نکشد، اما اگر سینی را پر می‌کنید، این کار سریعتر انجام می شود

2. توت ها را بجوشانید/بخاربپز کنید. توت ها را به طور خلاصه بجوشانید یا بخارپز کنید تا زمانی که پوستشان شکافته شود، اما نه به اندازه ای که واقعا بپزد.

3. توت ها را فریز کنید. به سادگی انواع توت ها را برای چند ساعت در فریزر بریزید. سلول ها را پاره می کند .وکار خشک کردن سریعتر خواهد بود .

دستگاه خشک کن توت فرنگیچگونه توت فرنگی را خشک کنیم

بعد از اینکه انواع توت ها را چک کردید، آنها را روی سینی های خشک کننده خود پخش کنید. برای انواع توت ها یا میوه های چسبنده، تشک های سیلیکونی را برای تمیز کردن آسان توصیه می کنم. شما می‌خواهید که توت‌ها یا میوه‌ها به طور مساوی با هم فاصله داشته باشند تا با سرعت یکسانی آب‌گیری کنند.

اندازه های مختلف توت است. توصیه می کنم توت های کوچکتر را در یک سینی و انواع بزرگتر را در سینی دیگر قرار دهید. که من اولین بار این کار را نکردم و مجبور شدم به صورت دستی آنها را جدا کنم زیرا کوچکترها قبل از بزرگترها خشک می شدند، بنابراین در اینجا کمی وقت خود را صرفه جویی کنید.

خشک کن را روشن کنید و بگذارید کار خودش را انجام دهد. تنظیم دمای خشک کن من 135 درجه است.

حتی با بررسی، توت ها مدت زیادی طول می کشد تا به طور کامل آب شوند. گیلاس من 28 ساعت طول کشید. زغال اخته های کوچک من در حدود 24 ساعت آماده شدند، در حالی که بلوبری های بزرگتر 36 ساعت طول کشید.

 

بعد از 12 ساعت توت ها یا میوه های خود را بررسی کنید و سینی های خود را بچرخانید. سینی بالایی من کمی سریعتر از سینی پایینی خشک می شوند، به خصوص زمانی که هر چهار سینی را یکجا روی هم قرار داده باشم.

اگر مطمئن نیستید که میوه شما کاملاً خشک شده است، می توانید از چند نمونه نمونه برداری کنید. اگر احساس می‌کنید مایع هستند، آن‌ها را دوباره داخل خشک کن قرار دهید. توت های جویدنی می خواهید، اما نه خیلی چسبنده یا مرطوب. در غیر این صورت، آنها شروع به قالب گیری می کنند.

برای ماندگاری مطلوب، توت های خشک شده را در یک ظرف دربسته در مکانی خنک و تاریک نگهداری کنید.

خشک کردن توت

خرید خشک کن میوه در اشراق صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *