انواع دستگاه خشک کنDryer

ده نکته برای خرید دستگاه میوه خشک کن

خرید دستگاه میوه خشک کن

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک میکند  تا از میان چندین دستگاه میوه خشک کنی که در بازار وجود دارد بهترین و مناسب ترین دستگاه خشک کن طبق نیاز خود را بیابید .

1-بودجه

بودجه شما بزرگترین عامل در تعیین نوع دستگاه میوه خشک کن شما خواهد بود.

البته، دستگاه های خشک کن خوبی در محدوده قیمت پایین تر وجود دارند، اما وجود دارند. اگر بودجه بیشتری برای خرید دارید می توانید وقت کمتری برای خرید دستگاه خشک کن مناسب صرف کنید .

اما به یاد داشته باشید…بدترین انتخاب دستگاه خشک کن ان است که طبق نیاز خود دریافت نکنید یا از آن استفاده نکنید. شما مجبور نیستید یک ماشین فانتزی بزرگ داشته باشید تا بتوانید محصولات شگفت انگیزی را برای خانواده خود برای میان وعده یا برای انبار بزرگ خود تهیه کنید.

اسیر نیاز به بزرگترین و گران ترین دستگاه نشوید. با پول خود عاقل باشید – این مهم تر است!

خرید خشک کن میوه2-تنظیم دما

تنظیم دما به شما این امکان را می دهد تا دمای سبزی های لطیف و غذاهای خام را درست تنظیم کنید .تنظیم دما یکی از ویژگی های حیاتی دستگاه خشک کن است .برخی از دستگاههای خشک کن فقط دارای کلید روشن خاموش دستگاه خشک کن است که این نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد

3-وات

یک دستگاه 250 واتی برای خشک کردن چیزهایی که به زمان خشک شدن طولانی تری نیاز دارند، خیلی طول می کشد. انرژی را هدر می دهد و در دراز مدت هزینه های برق بیشتری را برای شما به همراه دارد. وات در هر دستگاه متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که وات و همچنین قیمت را با هم مقایسه کنید و در فضایی که می توانید بپردازید، مستقر شوید.

استفاده الکتریکی: البته، وات بیشتر به معنای مصرف برق اولیه بیشتر است، اما شما باید آن را با یک دستگاه با وات پایین تر متعادل کنید تا برای نتایج یکسان بیشتر کار کند

خرید میوه خشک کن4-فضای نگهداری

 

فضایی را که برای نگهداری دستگاه خشک کن میوه خود در زمان استفاده و خارج از استفاده دارید، بدانید.

نه تنها به جایی که از آن استفاده می کنید نگاه کنید، بلکه در صورت عدم استفاده از دستگاه خشک کن آن را ذخیره خواهید کرد. آیا جایی در گاراژ دارید که بتوانید آن را جابجا کنید؟ یا گنجه ای که بتواند در آن فصولی که از آن استفاده نمی کنید بماند؟

خرید میوه خشک کن 5-فن ها

در اصل دو نوع فن وجود دارد:

فن افقی – از جلو به عقب در تمام سینی ها کار می کند.  ماشین های سینی کشویی

  • مزایا: جریان هوا بر تمام سینی ها به طور همزمان در سراسر غذا تأثیر می گذارد. استفاده کامل از سینی این کارآمدترین شکل کم آبی است.
  • معایب : چرخش ممکن است برای زمان‌های خشک شدن طولانی میوه‌ها همچنان مورد نیاز باشد زیرا جریان هوا همچنان بیشتر در سینی‌های میانی در پشت دستگاه متمرکز است. تمایل به گرانتر و بزرگتر بودن دارند.

فن عمودی – سینی های قابل روی هم چیدن با یک فن در واحد بالا یا واحد پایه پایین. معمولاً یک کانال باز برای جریان بالا با سوراخ های مرکزی در هر سینی وجود دارد.

  • مزایا – بسیاری از اینها را می توان با سینی های اضافی روی هم قرار داد تا خشک شدن شما افزایش یابد.
  • معایب – به اندازه سینی های افقی کارآمد نیست و باید در حین استفاده چرخانده شوند. هر سینی دارای یک سوراخ در وسط است که به جریان هوا کمک می کند و میزان ورود شما به سینی را کاهش می دهد.

در نهایت، یک ماشین خوب که موتور قوی داشته باشد، بدون توجه به آن، برای شما کار خواهد کرد. من شخصاً پنکه افقی را ترجیح می دهم اکنون که از هر دو نوع استفاده کرده ام، زیرا فکر می کنم دستگاه کارآمدتری است، اما ممکن است بودجه شما عامل بزرگ تری برای شما باشد و یک پنکه عمودی به خوبی کار خواهد کرد

6-سینی ها

از ماشین های 4 یا 5 سینی که نمی توانید به آنها اضافه کنید بگذرید. در حین انجام هر کاری مانند سبزی ها، نیمی از آن ها را از دست خواهید داد زیرا باید فضا را باز کنید. به سراغ سینی های عمودی قابل افزایش یا دستگاه های افقی با سینی 7+ بروید.

همچنین، در مورد سینی های پیکربندی فن بالا فکر کنید. سینی‌های فن‌های عمودی همگی دارای سوراخ‌هایی در وسط هستند تا جریان هوا را امکان‌پذیر کند، که سپس مقدار فضا برای قرار دادن محصولات را کاهش می‌دهد.

7-ساخت و ساز

یکی از راه‌هایی که ماشین‌های ارزان قیمت باعث کاهش هزینه می‌شوند، کاهش مواد مصرفی است. سینی ها از یک پلاستیک سست ساخته شده اند که هنگام دست زدن به سینی ها به راحتی شکسته می شوند. این معمولاً یک پلی کربنات شفاف است که کاملاً شکننده خواهد بود.

یکی دیگر از نقاط ضعف ماشین های ارزان قیمت این است که بسیاری از آنها سینی هایی دارند که از گرمای فن منحرف می شوند. کم‌هزینه‌ترین دستگاه میوه خشک کن اشراق صنعت در این زمینه شهرت زیادی دارد.

شما ماشینی می‌خواهید با سینی‌هایی که از پلاستیک محکم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، که با کوچک‌ترین ضربه احساس نکنند که ترک نمی‌خورند.

ضد زنگ در مقابل پلاستیک – این یک ترجیح شخصی است. پلاستیک‌های مورد استفاده در اکثرمیوه خشک کن های مدرن فاقد BPA هستند، اما باید دقت لازم را انجام دهید تا مشخصات سازنده را روی هر دستگاهی که می‌خواهید استفاده کنید بخوانید. هنگام تصمیم گیری، نه تنها به ساختار کابینت، بلکه ساختار سینی نیز توجه کنید.

8-بررسی ها

 

بررسی های 5 ستاره و 1 ستاره را نادیده نگیرید، به خصوص اگر اکثریت هستند، اما روی آن نظرات میانی تمرکز کنید. آن‌ها می‌توانند داستان بهتری در مورد مزایا و معایب ماشین‌ها تعریف کنند و کمی از هیاهو را کاهش دهند.

بررسی‌های 1 ستاره، اگر 7٪ یا بیشتر از محتوای کلی بررسی هستند، برای درک برخی از مشکلات جدی ماشین‌ها باید خوانده شوند. اما اغلب، آن‌ها معمولاً نظرات افرادی هستند که همیشه نمی‌دانند یک محصول چگونه کار می‌کند، یا بر اساس محصول دیگری نظر می‌دهند (آمازون به آن معروف است)، یا درباره یک مشکل حمل‌ونقل یا سایر مشکلات خدمات مشتری که اینطور نیست. واقعاً به نحوه کار دستگاه مربوط نمی شود.

9-خرید از شرکت معتبر

اشراق صنعت بیش از 15 سال در زمینه طراحی و ساخت و توسعه دستگاه صنایع غذایی فعالیت دارد .یکی از محصولات این شرکت دستگاه میوه خشک کن می باشد که در سه سایز صنعتی نیمه صنعتی و خانگی تولید و به بازار عرضه می شود

10-سر و صدا

از آنجایی که برای خشک کردن مواد غذایی همراه با فن معمولی است، می‌توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از مدل‌ها صدایی تولید کنند. با این حال، سطح کلی دسی بل از واحدی به واحد دیگر متفاوت خواهد بود. اگر برای شما مهم است که از دستگاهی استفاده کنید که تا حد امکان بی صدا باشد، پس به دنبال مدلی باشید که سر و صدای زیادی تولید نمی کند.

متأسفانه، رتبه‌بندی دسی‌بل مشخصاتی نیست که معمولاً در هر مدل فهرست شده است. سایت های بررسی و نظرات مصرف کنندگان را بررسی کنید تا ببینید مردم در مورد میزان صدای دستگاه خشک کن که به آن توجه کرده اید چه می گویند.

خرید دستگاه میوه خشک کن از شرکت اشراق صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *