انواع دستگاه خشک کنDryer

چگونه لواشک درست کنیم با خشک کن میوه؟

دستگاه خشک کن لواشک

خشک کن لواشک خانگی برای ساخت لواشک در خانه !

خودتان لواشک درست کنید! میوه سنگین است، فضای زیادی را اشغال می کند و دوام زیادی ندارد، بنابراین به ندرت برش می دهد. اما بعد از آن چرم های میوه آمدند و ما شروع کردیم به احساس خیلی بهتری در مورد چیزهایی که بسته بندی می کردیم و می خوردیم! لواشک میوه خوشمزه و آسان هستند! می‌توانید هر میوه‌ای را که در اطراف خود دارید، پوره و شیرین کنید (یا نه) و آن را به یک میان‌وعده مغذی، جویدنی و پرانرژی تبدیل کنید.

لواشکلواشک چیست؟

لواشک یا چرم میوه از میوه های مختلف درست می شود. عصاره غلیظی از میوه ها درست می شود و سپس خشک می شود تا لواشک درست شود. در قدیم میوه‌های اضافی را له می‌کردند و زیر آفتاب خشک می‌کردند و اولین بار لواشک را این‌گونه درست می‌کردند. در طول زمان از ترکیبات مختلف میوه و مواد افزودنی برای تهیه لواشک استفاده شده است. حتی از روش های صنعتی نیز استفاده شده است، با این حال، اساس آن کم و بیش یکی است.

طرز تهیه لواشکطرز تهیه لواشک با دستگاه خشک کن میوه

شما می خواهید میوه ای را انتخاب کنید که رسیده یا حتی کمی بیش از حد رسیده باشد. برای شیرین کردن، دوست داریم از عسل یا خرما بدون هسته استفاده کنیم. گاهی اوقات، اگر میوه انتخابی ترش نباشد، حتی شیرین کننده را به کلی حذف می کنیم. مقدار شیرین کننده یک ترجیح شخصی است پس حتما آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

برای پر کردن هر چهار سینی خشک کن میوه ما به حدود 6-8 فنجان میوه پوره شده نیاز داریم. بسته به دستگاه خشک کن لواشک شما این ممکن است متفاوت باشد. سینی ها را با کاغذ روغنی بپوشانید، زیرا گاهی اوقات پوره ممکن است نشت کند. با روکش شروع می کنیم و بعد از چند ساعت که شروع به خشک شدن کرد آن را جدا می کنیم.

با استفاده از دستور العمل هایی که به عنوان راهنما ارائه کرده ایم، این طعم های دیگر را امتحان کنید: زردآلو (زردآلو و شیرین کننده)، لیموناد توت فرنگی (توت فرنگی، لیمو، عسل)، دارچین سیب (سیب، عسل، دارچین)، از آن لذت ببرید، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید!

از درست کردن لواشک و خشک کردن میوه‌ها و سبزیجات تازه برای نگهداری طولانی‌مدت است.  ده‌ها راه برای استفاده از دستگاه خشک کن میوه وجود دارد.

چرم میوه ایدستورالعمل آماده سازی مواد لواشک

دستور ساخت لواشک خانگی با دستورالعمل دستگاه خشک کن میوه. عالی برای تمشک، سیب، انبه، زغال اخته، توت فرنگی و موارد دیگر! فقط از چند ماده استفاده می کند – میوه، کمی شکر و آب لیمو.

زمان آماده سازی: 10 دقیقه
زمان پخت: 4 ساعت
زمان کل: 4 ساعت 10 دقیقه
تعداد: 4 نفر

مواد:
2 فنجان میوه تازه (تمشک، توت فرنگی، زغال اخته،
شکر سفید 3 قاشق غذاخوری
1/2 لیمو، آب گرفته

دستورالعمل ها
میوه ها، شکر و آب لیمو را با هم مخلوط کنید تا خوب مخلوط و یکدست شود.
در صورت تمایل سینی میوه خشک کن غذا را با کاغذ روغنی بپوشانید. مخلوط میوه را به طور یکنواخت در سینی آبگیری میوه پخش کنید.
درب را گذاشته و آبگیر غذا را روی 140 فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) قرار دهید.
زمان آبگیری بسته به میوه متفاوت است و می تواند بین 4 تا 12 ساعت باشد. این کار زمانی انجام می شود که میوه آن چرمی است و دیگر به لمس نمی چسبد.
به قسمت های جداگانه برش دهید و در کاغذ روغنی بپیچید. در یخچال در ظرف دربسته نگهداری شود. در صورت تهیه چند دسته می توانید آنها را در یخچال نیز نگهداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *