خشک کن سبزی Vegetable dryer

چگونه اسفناح را خشک کنیم ؟

خشک کن اسفناج

اسفناج را خشک کنید تا بتوانید در فصولی که به این محصول دسترسی ندارید از پودر اسفناج استفاده کنید . این برای کشاورزان که محصول مازاد تولید کرده اند یا کسانی که می خواهند از حراج سبزی استفاده کنند مفید است .

اسفناج، مانند همه سبزیجات، حاوی اسید اگزالیک است که می تواند بر ضد جذب مواد مغذی حیاتی اسفناج توسط بدن شما تاثیر بگذارد. ما اغلب اسفناج را به صورت خام در سالاد و غیره می خوریم و این خوب است.

اما از آنجایی که در بیشتر موارد، از اسفناج خشک شده در غذاهایی که طبخ می‌کنید استفاده می‌کنید، نیازی به بلانچ کردن ندارید زیرا پخت و پز از آن مراقبت می‌کند.

بلانچ کردن می‌تواند به کاهش اندازه اسفناج‌های بزرگ کمک کند تا بارگیری روی سینی‌ها آسان‌تر شود، اما باید آن‌ها را بیشتر جدا کنید تا برگ‌ها نچسبند و به‌درستی خشک شوند.

چه زمانی اسفناج شما خشک می شود؟

وقتی اسفناج شما در انگشتان شما خرد می شود، تمام است. اما حتما آن ساقه ها را نیز بررسی کنید. اگر خشک نیستند، به خشک کردن ادامه دهید!

اسفناج خشک شدهتجهیزات مورد نیاز:

چگونه اسفناج را خشک کنیم کنیم؟

برگ ها را بشویید.

برگ ها را خشک کنید ( از بین بردن رطوبت اضافی سطح عالی عمل می کند).

روی سینی ها قرار دهید.

در دمای 125 درجه فارنهایت / 52 درجه سانتیگراد به مدت 4 تا 8 ساعت خشک کنید.

وضعیت. ذخیره در ظروف محفوظ. دستورات خشک کن: دستورالعمل های بالا را برای آماده سازی دنبال کنید روی قفسه های خنک کننده روی ورقه های کوکی قرار دهید. در خشک کن سبزی با کمترین حالتی که در آن است خشک کنید و در آن باز باشد تا جریان هوا و رطوبت خارج شود.

خشک کردن اسفناح منحمد

اسفناج منجمد را نیز می توان خشک کرد.

  • به بهترین شکل ممکن روی سینی ها پخش کنید
  • در دمای 95 درجه فارنهایت/35 درجه سانتیگراد خشک شود (توصیه می شود 125 درجه فارنهایت/52 درجه سانتیگراد است،
  • اما هر چه میزان ویتامین ها و مواد معدنی شما کمتر باشد) تست – باید خرد شود وضعیت

نحوه ذخیره سازی

 اسفناج خشک شده را می توان در یک ظرف در بسته به مدت شش ماه تا یک سال نگهداری کرد.

نحوه استفاده از اسفناج خشک شده

تکه های خشک شده، همانطور که ما دوست داریم آنها را بنامیم، تقریباً برای هر غذایی که قرار است بپزید، یک مکمل عالی است. آنها را به اندازه ای خرد می کنیم که برگ درشت نباشند، اما نه آنقدر که مانند سبزی له شده باشند. این اسفناج را به یک وعده غذایی حجم می دهد، بدون اینکه زیاد مصرف شود. برای رنگ کردن ماکارونی تازه یا خمیر نان استفاده کنید در تخم مرغ های همزده بپاشید برای تهیه کپسول های مکمل پودر سبز استفاده کنید آنها به طور طبیعی در هر چیزی که شما درست می کنید آبرسانی می کنند.

طرز تهیه پودر اسفناج

پودر کردن اسفناج آسان است و نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. به سادگی قرار دادن اسفناج خود در یک کیسه زیپ دار و له کردن آن با دستان خود می تواند برای پودر خشن که شبیه گیاهان خشک معمولی است که در فروشگاه تهیه می کنید کافی باشد. من به دلیل حجم زیاد از مخلوط کن بزرگ استفاده می کنم، اما می توانید از آسیاب قهوه یا مخلوط کن کوچک نیز استفاده کنید. ایده خوبی است که پودر خود را دوباره روی سینی ها قرار دهید تا خشک شود زیرا گرمای حاصل از آسیاب می تواند رطوبت ایجاد کند. در اینجا نحوه انجام این کار با سینی هایی است که از ورقه های لواشک درست کردم. همچنین می توانید پودر اسفناج خود را با هر نوع سبزی مخلوط کنید تا یک ترکیب اصلی از پودر سبز ایجاد کنید.

موارد استفاده برای پودر اسفناج یا هر پودر سبز برای رنگ کردن پاستاهای تازه استفاده کنید در تخم مرغ های همزده بپاشید برای تهیه کپسول های مکمل پودر سبز استفاده کنید

به هر غذای خوش طعمی اضافه کنید تا به مواد مغذی بیشتری اضافه کنید.

برای خرید دستگاه میوه خشک کن به فروشگاه اشراق صنعت مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *